6 Eylül 2014 Cumartesi

Fısıltı - Becca Fitzpatrick (Yorum)






                      Kitabın Adı: Fısıltı
                      Yazar: Becaa Fitzpatrick
                      Çevirmen: Sevinç Tezcan Yanar
                      Yayınevi: Pegasus Yayınları
                      Sayfa Sayısı: 416
                      Baskı Yılı: 2011


   Kitabı aslında uzun zaman önce aldım ve geçen sene okudum. Ancak serinin 3. kitabına geçince araya başka melekli kitaplar girdi. Melekli kitapların her birinde meleklerin farklı özellikleri vardı ve ben seriye geri dönünce kitapları karıştırmaya başladım. Hangi özelliğin hangi kitapta olduğunu anlamayıp iyici kafamı karıştırdım ^_^ Yazın boşluğunda da seriye geri döndüm ve tekrar başladım. Evet, tekrar okudum ama hatırlamıyordum :(

 İyi kız, kötü ve gizemli bir erkek karakterimiz var.Biyoloji dersinde yan yana oturmaları ile Nora, Patch'in gizemli dünyasına çekilmeye başlıyor. Patch, Nora'nın hayatına girince açıklanamayan olaylar olmaya başlıyor. Bu açıklanamayan olaylar Nora'yı daha da meraklandırıyor ve Patch'e bağlıyor. Okurken meraktan çatladım resmen "Artık neler olduğunu öğrensek nasıl olur? Of açıklayın, anlatın artık!" demekten kendimi alamadım.  Ayrıca macera ve gizem bir yana çok da eğlenceli bir kitap. 

Kitap düşmüş melekleri anlatıyor. Nora ve yakın arkadaşı Vee, olan olayları çözmeyi akıllarına koyuyorlar. Pek çok kitabın aksine kızımız -salaklığından mı zekiliğinden mi anlayamadım- en ufak bir olayda polisi arıyor. Ama polisin bir faydası dokunmuyor. Sonunda Nora olayı çözüyor tabi ama bu sefer başına daha çok bela alıp kendini iyice çıkmaza sokuyor. 
"Korktun mu, Melek?"
Yazarın ilk kitabı olmasına rağmen bu kadar güzel yazılabilir mi? Yazılırmış. Kesinlikle tavsiye ederim. Önceden çıkan bir kitap olsa bile gidin alın ve okuyun derim. ^_^



Puanım: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder